Защо да се регистрирам?
Какво да правя?
1. Спецификация на събитието
Леко ПТП с друго МПС е събитие, при което:
2. Уведомяване при настъпване на събитието
3. Документи
Задължително се записва номер на вхоядящото обаждане в КАТ!
4. Срок за завеждане на щета:
5. Важни особености:
6. Най-чести причини за откази на застрахователя:
1. Спецификация на събитието
Тежко ПТП с друго МПС е събитие, при което съществува едно от следните обстоятелства:
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
3. Документи:
4. Срок за завеждане на щета:
5. Важни особености:
6. Най-чести причини за откази на застрахователя:
1. Спецификация на събитието
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
3. Документи:
4. Срок за завеждане на щета:
5. Важни особености:
6. Най-чести причини за откази на застрахователя:
1. Спецификация на събитието
Ако е изпълнено дори едно от условията по-долу, то събитието се третира като тежко и е необходимо посещение на място от страна на компетентните органи.
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
3. Документи:
4. Срок за завеждане на щета:
5. Важни особености:
6. Най-чести причини за откази на застрахователя:
1. Спецификация на събитието
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
3. Документи:
4. Срок за завеждане на щета:
5. Най-чести причини за откази на застрахователя:
1. Спецификация на събитието
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
3. Документи:
4. Срок за завеждане на щета:
5. Най-чести причини за откази на застрахователя:
1. Спецификация на събитието
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
3. Документи:
4. Срок за завеждане на щета:
5. Важни особености:
6. Най-чести причини за откази на застрахователя:
1. Спецификация на събитието
Покрити са щети в резултат на:
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
3. Документи:
4. Срок за завеждане на щета:
5. Важни особености:
6. Най-чести причини за откази на застрахователя:
1. Спецификация на събитието
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
3. Документи:
4. Срок за завеждане на щета:
6. Най-чести причини за откази на застрахователя:
1. Спецификация на събитието
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
3. Документи:
4. Срок за завеждане на щета:
5. Важни особености:
6. Най-чести причини за откази на застрахователя:
1. Спецификация на събитието
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
3. Документи:
4. Срок за завеждане на щета:
5. Важни особености:
6. Най-чести причини за откази на застрахователя:
1. Спецификация на събитието
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
3. Документи:
4. Срок за завеждане на щета:
6. Най-чести причини за откази на застрахователя:
Инструкция за действие при други специфични ситуации
Загубване на ключ
1. Специфика на събитието:
Загуба на заключващо устройство на автомобила.
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
Уведомява се Застрахователната компания, в която е сключена вашата застраховка.
3. Важни особености:
Загуба на ключ не е застрахователно събитие;
Застрахования следва да пренареди ключалките на автомобила за своя сметка
След пренареждане на ключалките автомобилът задължително се представя за оглед от застрахователя
До предоставяне на автомобила за оглед с пренаредени / заменени ключалки, застрахователят не покрива рисковете Кражба чрез взлом или грабеж
Загубване на талон на автомобила
1. Специфика на събитието:
Загуба или кражба на талон – част 1 или 2 на автомобила
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
Уведомява се Застрахователната компания, в която е сключена вашата застраховка
3. Важни особености:
Загуба на талон на автомобила не е застрахователно събитие
Застрахования следва да организира замяна на регистрационните табели и издаване на талони за своя сметка
След промяна на табелите автомобилът задължително се представя за оглед пред от застрахователя и се издават съответни добавъци към полицата
До предоставяне на автомобила за оглед, застрахователят не покрива рисковете Кражба чрез взлом или грабеж
Използване на пътна помощ при щета
1. Специфика на събитието:
В застраховката е включено покритие за пътна помощ в резултат на застрахователно събитие
2. Уведомяване при настъпване на събитието:
Съответната Пътна помощ предоставена от Застрахователната компания
3. Важни особености:
Задължително е използването на пътна помощ, предоставена от Застрахователната компания на посочените телефони в полицата и/или на картончето, придружаващо вашата полица
Използването на друга пътна помощ, задължително трябва да бъде предварително одобрено от Застрахователя
По застраховката стандартно не се покрива пътна помощ в резултат на техническа неизправност. Това покритие може да бъде закупено допълнително от офисите на Брокер Инс ООД
Действия при завеждане на щета
1. Попълване на уведомление:
Уведомление за настъпила щета се подават в ликвидационния център на съответната Застраховатлна компания
Следва да са спазени сроковете, отбелязани по-горе
2. Предоставяни документи:
Независимо от вида на събитието, при завеждане на щета следва да се представят следните документи:
Застрахователна полица
Сметки за платени вноски
Регистрационен талон на автомобила
Талон за технически преглед
Шофьорска книжка на водача и контролен талон
Двустранен протокол, протокол за ПТП или служебна бележка от компетентните органи в зависимист от събитието
3. Оглед на автомобила:
Първоначален
Допълнителен
След ремонт
4. Дозастраховане:
При настъпване на щета, по която застрахователя няма осигурен регрес е необходимо автомобилът да бъде дозастрахован
Вид застраховка *
Застрахователна компания *
Номер на полица *
Информация за щетата
Дата
Час
Място на събитието
Вид застраховка:
Застрахователна компания:
Номер на полица:
Номер на полица:
Дата:
Час:
Място на събитието:
Име и фамилия
Телефон
Ако завеждате щетата от 08:30ч до 21:00ч в работни дни и от 09:00ч до 21:00ч в почивни дни, очаквайте обаждане за консултация и съвет в рамките на 20 минути. Ако завеждате щета извън тези часове, ще се свържем с Вас възможно най-бързо в рамките на работното време обявено по-горе.
Уведомлението и съдействието при щета е само за клиенти на 24ins.bg и Брокер Инс ООД.
Завеждането на щета в портала 24ins.bg НЕ ОЗНАЧАВА завеждане на щета към застрахователната компания!
Завеждането на щета в портала 24ins.bg Е УВЕДОМЛЕНИЕ на брокера за възникването на щета.
Поръчката се заплаща на куриера при доставка. Работим в партньорство с куриерска фирма Спийди.
Можете да платите с карта с всяко от логата:
За целта изберете вида застраховка, който ви интересува, изберете компания и цена, попълнете личните си данни и ще стигнете до стъпката за доставка и плащане. Там ще имате възможност да изберете електронно плащане.
Може да платите чрез банков превод. Ще Ви предоставим попълнено платежно нареждане съдържащо сумата и данните за плащане, което може да разпечатате и занесете за плащане директно в предпочитана от Вас банка.
Разплащания се извършват чрез потвърждение на имейл адрес. Чрез PayPal може да заплатите и с банкова карта, като транзакцията и всички данни за картата ще въведете в системата на PayPal.
PayPal.com е един от най-революционните и сигурни начини за плащане през Интернет
Българска система за онлайн разплащания. Можете да платите от регистрирана карта или микросметка. Вашите пари и карти са застраховани БЕЗПЛАТНО до 100 000 лв.
Платежни карти, издадени от Транскарт Файненшъл Сървисис ЕАД. Заплащате през системата за национални и международни кредитни карти transcard.bg. Достъп до транзакции и онлайн статистики за извършените от Вас плащания.
Може да заплатите чрез виртуална валута Bitcoin. Бърза, лесна и удобна за онлайн разплащания. Повече информация за Bitcoin можете да намерите на официалната страница Bitcoin.org.
Ще използваме данните ви единствено с цел уведомяване. Няма да получавате спам или други нежелани съобщения.
Застраховка *
Дата на изтичане на застраховката *
Имейл *
Телефон
Моля, изчакайте, Вашата заявка се изпраща!
Ще използваме данните ви единствено с цел уведомяване. Няма да получавате спам или други нежелани съобщения.
Имейл *
Този имейл вече е регистриран!Благодарим Ви, че се абонирахте!: