
ОТМЕТКИ
За да запазите, моля натиснете CTRL + D, Done
Гражданска отговорност на МПС
Застраховка Автокаско
Застраховка Автокаско
Помощ при пътуване
Помощ при пътуване
Туристически с покрития за спорт
Туристически с покрития за спорт
ИСТИНСКА ИСТОРИЯ ОТ 24INS ЗА ХОРАТА И ТЕХНИТЕ АВТОМОБИЛИ
14 януари 2020
„Аз и Автомобилът“ не беше импулсивно поръчана застраховка. Дори първоначално я отказах..., но след като се запознах подробно с нея, отново се обадих в контактния Ви център, за да я поръчам сама."
„Ние познаваме определени застраховки и сме свикнали да ползваме само тях, а ... има и други практични решения, които биха улеснили... нашия живот. “
„За по-малко от 10 стотинки на ден, със застраховката на Колонад, си осигурих спокойствие за цяла година“
Можете да прочетете всичко, което ни довери Живка Дичева от Варна за застраховката, която Колонад предлагат през нашата онлайн платформа и която тя избра за себе си и автомобила ѝ.
Г-жа Дичева се свърза с нас на 3-ти януари, за да си поръча застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите на своя автомобил. Заедно с нея поръча и още една застраховка, която е малко позната на българския застрахователен пазар. Тъй като тя самата се учуди, че за първи път я чува, а не веднъж е изпадала в ситуации, в които би я използвала, се съгласи да ни отговори на няколко въпроса.
Сигурни сме, че и Вие, благодарение на нея, ще се убедите колко е практична застраховката „Аз и Автомобилът“ на Колонад.
•Здравейте, г-жо Дичева, вече сме почти средата на януари, дано не Ви се е наложило да използвате застраховката „Аз и Автомобилът“...
•Здравейте! А, да всичко е наред, благодаря!
•Ще ни разкажете ли как избрахте 24ins за сключването на задължителната застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите и как впоследствие направихте още една застраховка, свързана с автомобила Ви.
•Вече две години използвам Вашите услуги - конкретно за сключване на „Гражданска отговорност“ на автомобилистите на автомобила ми. Обадих се в Контактния Ви център с намерение да си подновя застраховката. Ваша служителка ми предложи, като допълнение, да сключа и една нестандартна на пръв поглед застраховка - „Аз и Автомобилът“ на Колонад. Благодарих й и затворих телефона. След може би ден, се информирах за застраховката и приятно се изненадах, когато разбрах, че тя само звучи нестандартно, просто защото е непозната. А дори е и доста практична! Да - „Аз и Автомобилът“ не беше импулсивно поръчана застраховка. Дори първоначално я отказах на Вашата служителка, но след като се запознах подробно с нея, отново се обадих в контактния Ви център, за да я поръчам сама.
•Какво Ви допадна в застраховката „Аз и Автомобилът“ – защо избрахте да добавите към Гражданската си отговорност на МПС?
•Опитът ми на шофьор ми е показал, че на пътя всичко се случва. Миналата година, долу-горе по това време, когато бях във вътрешността на страната на гости, и трябваше да се прибирам във Варна, ключалките на автомобила ми отказаха да заработят и аз не можах да вляза в него. Няма да Ви казвам колко време, нерви и средства ми отне поправката им. Не е да не ми се се случвало и да си изгубя чантата с портмонето...и какво ли не още... Който си мисли, че е застрахован в живота от подобни неприятности, се лъже. Когато видях, че Колонад предлагат застраховка за механична или електронна повреда на ключалки, за загуба или кражба на чанта, лични документи, документи на МПС, портмоне, зареждане на грешно гориво, медицински разноски в резултат на произшествие на пътя..., някак си се зарадвах...за себе си.
•На кой план се спряхте – от Колонад предлагат три варианта - Сребърен, Златен и Платинен с различни покрития?
•На втория. Стори ми се оптимален за мен. За по-малко от 10 стотинки на ден, със застраховката „Аз и Автомобилът“ на Колонад, си осигурих спокойствие за цяла година на пътя за всичко, което Ви споменах.
•Какво бихте посъветвали клиентите на 24ins за тяхната сигурност на пътя?
•Ами, да Ви потърсят. Не мисля, че служителката Ви случайно ми е предложила застраховката „Аз и Автомобилът“ – тя е съобразила коя застраховка е подходяща за мен – може би предвид стажа ми като шофьор и факта, че съм жена. Ние – клиентите, познаваме определени застраховки и сме свикнали да ползваме само тях, а се оказва, че има и други практични решения, които биха улеснили и обезопасили нашия живот на пътя.
•Благодарим Ви, че споделихте тук Вашия опит със застраховането (конкретно с 24 ins) и се надяваме да продължим да сме си полезни и занапред!
•Момент, само...Ще ми позволите ли да Ви отправя една препоръка?
•Да, разбира се.
•Не винаги е подходящо да отправяте по телефон Вашите нови предложения за застраховки. Така например при Вашето първо обаждане - аз бях навън с приятели, изключително неподготвена да слушам и да възприемам каквото и да е... Според мен е добре да изпращате до клиентите Ви нещо като бюлетин за новите Ви застраховки и предложения. Когато човек е в движение му е невъзможно да взема адекватни решения, а когато ги получи на имейл, той може да прецени дали, как и кога да ги прочете и евентуално поръча.
За пълна достоверност на посочената информация отбелязваме Facebook профила на клиента, разбира се с негово съгласие - https://www.facebook.com/zhivkadicheva
Текстът е авторско съдържание на https://24ins.bg
сподели