phone call icon
contact icon

РАБОТНО ВРЕМЕ

ПОНЕДЕЛНИК - ПЕТЪК

9:00 Ч. - 17:30 Ч.

contact icon

НАЦИОНАЛНИ ТЕЛЕФОННИ НОМЕРА

0700 4 24 24

на цената на един градски разговор

contact icon

VIBER

24ins

contact icon

БИЗНЕС ЗАПИТВАНЕ

ОТГОВОР ДО

2 РАБОТНИ ДНИ

contact icon

ИЗПРАТЕТЕ СЪОБЩЕНИЕ

ОТГОВОР ДО

2 РАБОТНИ ДНИ

[email protected]

video icon

ВИДЕОКОНСУЛТАЦИЯ

понеделник - петък

9:00 ч. - 17:00 ч.

contact icon

ИДЕИ И КОМЕНТАРИ

ОТГОВОР ДО

2 РАБОТНИ ДНИ

0700 4 24 24

на цената на един градски разговор

Попитайте ни!

Задайте въпрос

close icon

Можете да попълните Вашите въпроси, имейл и/или телефонен номер за връзка и ние ще Ви отговорим възможно най-скоро.

Моля да проверявате периодично дали имейлът с отговора от нас не е в папка „Спам“.

Имейл * Моля, попълнете правилно полето Моля, въведете валиден имейл адрес.
Телефонен номер Моля, попълнете правилно полето Моля, попълнете само цифри
Въпрос * Моля, попълнете правилно полето
Моля, потвърдете, че не сте робот.
Вие изпратихте успешно Вашето запитване!
Запитването Ви не беше изпратено успешно!
Изпращане
За нас

ЗА НАС

ГРИЖА ЗА КЛИЕНТА

БИЗНЕС ПАРТНЬОРСТВА

24INS БЛОГ

НЕВИНЕН ПРИ ЩЕТА В ЧУЖБИНА? ВЗЕМИ ПО-ГОЛЯМО ОБЕЗЩЕТЕНИЕ!

17 юли 2017

Нов продукт на "Брокер Инс"

При настъпване на застрахователно събитие, по което според полицейски и двустранен протокол виновен е водачът на МПС с чужда регистрация, "Брокер Инс" оказва съдействие на собственика (водача на пострадалото МПС), като го представлява пред застрахователя на виновното МПС за получаване на дължимото обезщетение.

Предимства

• Собственикът на увреденото МПС получава сума за ремонта на МПС, съгласно действително направените разходи, без ограничения по "Каско" застраховка за по-старите автомобили или за ремонт само в България;
• Не губи бонус при подновяването на своята "Каско" застраховка;
• Не губи самоучастието си по "Каско" застраховка (ако има такова);
• Получава обезщетение за други щети, които са покрити според законодателството на страната, в която е настъпило събитието и за които клиентът най-често не знае, че са му дължими, както и по какъв начин да ги претендира.

При настъпване на застрахователно събитие

1. Клиентът изпраща уведомление за събитието по образец, както и сканиран полицейския или двустранен протокол на имейл: [email protected] и/или звъни на телефон + 359 88 2500762
2. "Брокер Инс" изпраща на клиента договор, описващ правата и задълженията на двете страни и пълномощно, с което клиентът упълномощава "Брокер Инс" да го представлява пред застрахователя на виновното МПС.
3. Клиентът подписва договора и заверява нотариално пълномощното.
4. "Брокер Инс" изпраща подбрани инструкции за събиране на документи, както и на всякакви други действия във връзка със събитието.
5. Клиентът окомплектова документите, изпраща ги на "Брокер Инс" и спазва стриктно инструкциите, дадени му от "Брокер Инс".
6. "Брокер Инс" завежда щета при застрахователя на виновния водач и посредничи при контакта между собственика на увреденото МПС и и застрахователя през целия процес на обработка на щетата до изплащане на обезщетението.
7. Клиентът получава по банковата си сметка определеното обезщетение.

Цени

Потърсете ни за индивидуална оферта в зависимост от спецификата на застрахователното събитие.



Текстът е авторско съдържание на https://24ins.bg

сподели

share-icon-grey
mail-icon

Моля, въведете имейл, на който да изпратим статията

Имейл адрес

Моля, попълнете правилно полето

Статията е изпратена на посочения имейл.

close-icon
copy-icon

Копирано

arrow