phone call icon
contact icon

РАБОТНО ВРЕМЕ

ПОНЕДЕЛНИК - ПЕТЪК

9:00 Ч. - 17:30 Ч.

contact icon

НАЦИОНАЛНИ ТЕЛЕФОННИ НОМЕРА

0700 4 24 24

на цената на един градски разговор

contact icon

ИДЕИ И КОМЕНТАРИ

ОТГОВОР ДО

2 РАБОТНИ ДНИ

contact icon

ИЗПРАТЕТЕ СЪОБЩЕНИЕ

ОТГОВОР ДО

2 РАБОТНИ ДНИ

[email protected]

contact icon

БИЗНЕС ЗАПИТВАНЕ

ОТГОВОР ДО

2 РАБОТНИ ДНИ

video icon

ВИДЕОКОНСУЛТАЦИЯ

понеделник - петък

9:00 ч. - 17:00 ч.

0700 4 24 24

на цената на един градски разговор

Попитайте ни!

Задайте въпрос

close icon

Можете да попълните Вашите въпроси, имейл и/или телефонен номер за връзка и ние ще Ви отговорим възможно най-скоро.

Моля да проверявате периодично дали имейлът с отговора от нас не е в папка „Спам“.

Имейл * Моля, попълнете правилно полето Моля, въведете валиден имейл адрес.
Телефонен номер Моля, попълнете правилно полето Моля, попълнете само цифри
Въпрос * Моля, попълнете правилно полето
Моля, потвърдете, че не сте робот.
Вие изпратихте успешно Вашето запитване!
Запитването Ви не беше изпратено успешно!
Изпращане
civil liability background

Застраховка „Гражданска отговорност” на МПС

За да Ви предоставим сравнение на най-добрите оферти за застраховка “Гражданска отговорност” на автомобилиста, ще трябва да въведете минималните необходими данни за автомобила и водача, искани от застрахователните компании. Ние се грижим за поверителността на Вашите данни и ги съхраняваме съгласно закона.

back arrow logo

Назад

Данни от малък талон

Данни за автомобила

Прикачете снимка на малък талон ИЛИ въведете ръчно регистрационен номер и номер на талон. В случай, че не разполагате с талон на автомобила, моля, използвайте менюто "Данни за автомобила" вдясно.

Регистрационен номер * Моля, попълнете правилно полето. Регистрационният номер може да съдържа от 5 до 8 символа - цифри и посочените букви на кирилица и латиница: А, В, Е, К, М, Н, О, Р, С, Т, У, Х.
Номер на регистрационен талон * Моля, попълнете правилно полето. Моля, въведете коректен номер на талон. Номерът на талона се състои от: 9 цифри за новия формат на талон; буква на кирилица и 6 цифри при стария формат на талон.

Прикачете снимкаВъведи ръчно

vehicle document icon

Снимка на гърба на малък талон

Допустими файлове: jpg и png

delete icon

delete icon

Приложеното изображение не отговаря на изискванията. Моля, проверете формата на малкия талон (jpg или png), както и неговото качество или въведете данните на документа ръчно.

Моля, прикачете актуален талон на МПС или попълнете ръчно данните

Въведете ръчно всички данни за МПС

Вид МПС *

Моля, попълнете полето

Регистрационен номер *

Моля, попълнете полето

Обем на двигателя *

Моля, попълнете полето

Мощност за МПС *

Моля, попълнете полето

Товароносимост *

Моля, попълнете полето

Общо тегло *

Моля, попълнете полето

Вид гориво *

Моля, попълнете полето

Година на производство *

Моля, попълнете полето

Общо тегло *

Моля, попълнете полето

Обем на двигателя *

Моля, попълнете полето

Брой места *

Моля, попълнете полето

Изберете автомобил

Моля, изчакайте
back arrow icon

Данни за собственика

Данни за обичайния водач

Възраст на собственика * Моля, попълнете полето Собственикът трябва да има навършени 16 г.

Шофьорски стаж *

Моля, попълнете полето

Произшествие последните 3 години?

Съгласно системата „Бонус-Малус”, некоректен отговор на въпроса може да доведе до неточна оферта!

back arrow icon

Преглед на попълнените данни

Данни за обичайния водач

Сключена ГО на МПС в

Моля, попълнете полето

Сключено Автокаско в

Моля, попълнете полето

Предназначение на МПС

Моля, попълнете полето

МПС с десен волан:

МПС-то се управлява от чужденец:

За чуждестранни лица е възможно да има завишение на цената на застраховката. Възможно е и тя да бъде отказана от страна на застрахователната компания.

Управление МПС > 60 дни извън България мин.год.:

Напред

Прикачете снимка на талон или въведете данните ръчно

Напред

или

Въведете ново МПС

или

Въведете данни за автомобила
man background
homepage background mobile

Грижим се за поверителността на Вашите лични данни

close icon

Относно: използването на онлайн застрахователния портал 24ins.bg


В сила от 20.05.2018 г.


Тази интернет страница www.24ins.bg се притежава от “Брокер Инс“ ООД и се управлява от Дружеството в съответствие с разпоредбите на Закона за защита на личните данни и свързаната правна уредба включително, но не само Регламент (ЕС) 2016/679 („GDPR”).


Този документ описва начина, по който “Брокер Инс“ ООД събира и обработва информацията, предоставена от потребителите чрез уеб сайта www.24ins.bg и чрез използването на услугите, предлагани на уеб сайта www.24ins.bg. Този документ се отнася до използването на всички услуги, предлагани от 24ins. В случай, че не сте съгласни с настоящата политика, моля, не приемайте да използвате нашите услуги или друг аспект от нашия бизнес.


Актуализациите в настоящата Политика за поверителност отразяват последните промени в Закона за защита на личните данни. Същата има за цел да предостави по-ясна представа на потребителите за това, как 24ins.bg управлява всички лични данни на потребителите.


ПРИЛОЖИМОСТ


Тази Политика за поверителност се отнася за всички продукти и услуги, предлагани от “Брокер Инс“ ООД чрез 24ins.bg и нашите мобилни приложения


Тази Политика за поверителност не важи за приложения или софтуер на трети лица, които се интегрират с Услугите на 24ins.bg или с други продукти, услуги или бизнес на трети лица.


ПОТРЕБИТЕЛСКИ ДАННИ, СЪБИРАНИ И ОБРАБОТВАНИ ОТ 24ins.bg


Лична информация за идентификация


Събираме лична информация за идентифиция от потребителите по различни начини, включително, но без да се ограничаваме до това, когато потребителите посещават нашите сайтове, регистрират се в сайтовете и във връзка с други дейности, услуги, функции или ресурси, които предоставяме на нашите сайтове. На потребителите може да бъде поискано име, имейл адрес, физически адрес или информация за плащане. Ние събираме персонална идентификационна информация от потребителите само ако доброволно ни предоставят тази информация. Потребителите винаги могат да откажат да предоставят информация за лична идентификация, с изключение на случаите, когато това може да им попречи да извършват определени дейности, свързани със сайтове. Ние не предоставяме личната информация на трети страни и няма да използваме Вашето име или фирмено име в никакви маркетингови изявления без Вашето изрично писмено разрешение.


Информация, която не се определя като лична


Събираме информация за идентифициране (която не е лична), за потребителите, когато взаимодействат с нашите сайтове. Информацията за нелична идентификация може да включва името на браузъра, вида на компютъра и техническата информация за начините на използване на потребителите на нашите сайтове, като използваната операционна система и доставчиците на интернет услуги и друга подобна информация.


Друга информация


Метаданни - когато потребителите взаимодействат с нашите услуги, метаданните се генерират, за да предоставят допълнителна информация относно начина, по който потребителите взаимодействат с нашите сайтове.


Текущи записи (Log data) - Услугите ни автоматично ще събират информация, когато потребителите достъпват или използват нашите сайтове или услуги и ги записват в записи (Logs). Данните в записите могат да включват IP адрес, посетени по-рано адреси на уеб страници, тип и настройки на браузъра, час и дата, когато са използвани услугите, конфигурации на браузъра и приставки, данни за езика и "бисквитките".


Информация за устройството – 24ins.bg събира информация за компютъра, телефона, таблета или други устройства, които използвате за достъп до услугите ни. Тази информация за устройството включва Вашия тип връзка и настройки, когато инсталирате, достъпвате, актуализирате или използвате нашите услуги. Също така събираме информация чрез Вашето устройство за Вашата операционна система, тип на браузъра, IP адрес, URL адреси на страници за препращане / излизане, идентификатори на устройства и данни за срив. Използваме Вашия IP адрес и / или предпочитание за държава, за да приближим Вашето местоположение, за да Ви предоставим по-добра услуга. Колко от тази информация събираме, зависи от типа и настройките на устройството, което използвате за достъп до Услугите.


Информация за местоположението – 24ins.bg ще получи тази информация от потребителите по време на регистрацията, както и от нашите партньори-доставчици, за да разберем приблизително Вашето местоположение.


Употреба на бисквитки (cookies)


Нашите сайтове могат да използват "бисквитки", за да подобрят практическата работа на потребителите. Потребителският уеб браузър поставя бисквитки на твърдия диск за целите на воденето на записи и понякога за проследяване на информацията за тях. Потребителят може да избере да настрои своя уеб браузър, за да откаже "бисквитките" или да Ви предупреди, когато се изпращат бисквитки. Ако го правите, имайте предвид, че някои части на сайта може да не функционират правилно.


Как 24ins използва съхраняваните данни


24ins.bg събира и използва личната информация на потребителите за следните цели:


За персонализиране на потребителския опит може да използваме обобщена информация, за да разберем как потребителите ни като група използват услугите и ресурсите, предоставени на нашия сайт. Да подобрим нашия сайт ние непрекъснато се стремим да подобряваме предлаганите от нас уеб услуги, въз основа на информацията и обратната информация, която получаваме от потребителите. Подобряване на обслужването на клиентите Информацията Ви ни помага да отговаряме по-ефективно на Вашите искания за обслужване на клиенти и нужди за поддръжка,да администрираме съдържание, промоция, проучване или друга функция на сайта, да изпращаме информация до потребителите, които са се съгласили да я получават, относно теми, за които смятаме, че ще бъдат от интерес за тях. Имейл адресът, който потребителите предоставят, ще бъде използван само за да отговори на техните запитвания и / или други искания или въпроси. Ако потребителят реши да се включи в нашия пощенски списък, той ще получи имейли, които могат да включват новини за компанията, актуализации, свързана информация за продукта или услугата и т.н. По всяко време потребителят може да се откаже от получаването на бъдещи имейли, като инструкциите за отписване са посочени в долната част на всеки имейл. В случай, че се изисква със закон или друг нормативен акт, за таксуване, управление на сметки и други административни въпроси,за разследващи и превантивни мерки срещу злоупотреба със сайтове,използваме информация за потребителите, от които сме получили съгласие за конкретна цел, която не е посочена по-горе. Например може да публикуваме препоръки или да включваме истории на клиентите, за да популяризираме нашите услуги. Винаги ще искаме съгласие преди да публикуваме каквато и да било информация за промоционални цели.


СПОДЕЛЯНЕ И РАЗКРИВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ


24ins.bg ще разкрие или сподели информация за потребителите само за следните цели:


  • Потребителска заявка: 24ins.bg ще споделя всички потребителски данни въз основа на заявка и инструкции на потребителя.
  • Правно съответствие: При поискване от оторизиран контролен орган, 24ins.bg може да разкрие информацията за потребителя, която определи, че е в съответствие или изисквана от приложимото законодателство.
  • Изпълнение: 24ins.bg си запазва правото да разкрива информация за потребителя, за да разследва, предотвратява или предприема действия срещу незаконни дейности, подозирани измами или ситуации, които представляват физическа заплаха за лицата.
  • Съгласие: 24ins.bg може да споделя информация за потребителя с други трети страни в случаи, когато имаме изричното съгласие на потребителите да го направи.
  • Доставчици на услуги и партньори : 24ins.bg работи с доставчици и партньори , за да предоставя уеб сайт и приложения, хостинг, поддръжка, архивиране, съхранение, виртуална инфраструктура, обработка на плащания, анализи и други услуги за сайтовете, достъп или използване на потребителска информация. Ако даден доставчик на услуги трябва да получи достъп до информация за потребителите, за да извършва услуги от името на 24ins.bg, той го прави при инструкции от 24ins.bg, включително за спазване на правилата и процедурите, предназначени да защитят информацията за потребителя. В случай че имате допълнителни въпроси относно нашите доставчици, изпратете ни имейл за допълнителна информация.
  • Услуги, чрез които потребителите се свързват със своя акаунт: 24ins.bg получава информация, когато потребителите разрешат на услуги, предоставяни от трети лица да се интегрират с нашите услуги. Пример за такава услуга е използването на идентификационни данни от Google за вход в потребителския си акаунт в 24ins.bg. 24ins.bg ще получи имената и електронния адрес на потребителя, както е разрешено от потребителските настройки в Google. Информацията, която 24ins.bg получава, когато потребителите свържат или интегрират нашите услуги с услуги, предлагани от трети лица, зависи от настройките и декларацията за поверителност, контролирани от съответното трето лице. Силно препоръчваме на потребителите подробно да прегледат настройките за поверителност на/от всички услуги, предлагани от трети лица, за да разберат какви типове данни могат да бъдат разкрити или споделени с 24ins.bg.
  • Оперативни партньори: 24ins.bg работи с партньори, предоставящи информация за плащания, фактуриране и технически услуги, за да доставят решения за потребителите. 24ins.bg може да споделя информация за потребителите с тези лица във връзка с техните услуги.
  • Връзки към сайтове на трети лица: Услугите на 24ins.bg могат да включват връзки, които Ви насочват към други уеб сайтове или услуги, чиито практики за поверителност може да се различават от нашите. Това, което изпращате на тези сайтове, се урежда от тяхната политика за поверителност и не попада в обхвата на Политиката за поверителност на 24ins.bg.
  • Джаджи (Widgets) на трети лица: Услугите ни могат да съдържат джаджи и функции за социални медии, напр. Twitter бутона "tweet". Тези приспособления и функции събират Вашия IP адрес и могат да зададат "бисквитка", за да позволят функцията да функционира правилно. Widgets и социално медийните функции се хостват от съответното трето лице или се хостват директно на нашите сървъри. Взаимодействията на потребителите с тези функции, се уреждат от Декларацията за поверителност на компанията, която ги предоставя и не се ръководят от Декларацията за поверителност на 24ins.bg.

Дейностите на 24ins.bg изискват нашите служители да имат достъп до системите, които съхраняват и обработват потребителските данни. Това има за цел по-добро обслужване и отстраняване на потенциални проблеми. Например, за да се диагностицира проблем, който потребителите могат да имат с услугите на 24ins.bg, нашите служители може да се нуждаят от достъп до потребителските Ви данни. На всички служители е забранено да разглеждат потребителски данни по каквато и да е причина, освен ако това не е абсолютно необходимо.


ИЗТРИВАНЕ НА ДАННИ


Когато потребителите изтрият своите профили, съществуват различни сценарии за това как ще бъдат третирани данните, както е описано по-долу:


Пълното изтриване на данни ще настъпи след 90 дни. Моля, вижте "Запазване на данни" по-долу за допълнителни подробности относно запазването на данни за 90 дни.


Потребителите могат по всяко време да поискат изтриване на личните им данни. Ако бъде направено такова искане, данните ще останат в архиви и жизнения цикъл, които поддържаме, за да гарантираме, че няма да съхраняваме данни в резервни копия повече от 90 дни. Потребителите могат да изпратят имейл до [email protected], за да поискат изтриване на данни. Ако обаче Потребителите изискват изтриване на данните си, настояваме потребителите да изтрият профила си, тъй като това ще помогне за инициирането на процеса.


Ако 24ins.bg изтрие сметка поради неактивност, ще се прилагат горните сценарии.


ЗАПАЗВАНЕ НА ДАННИ


Съхранение и сигурност на информацията 24ins.bg използва доставчици на хостинг услуги в САЩ, ЕС и България за съхраняване на събрана информация и използваме технически мерки за осигуряване на всички данни. Независимо от цялостните мерки за сигурност и предпазните мерки, които 24ins.bg прилага, за да защити данните, не съществува непреодолима система за сигурност и поради естеството на интернет, 24ins.bg не може да гарантира, че данните, по време на предаване по интернет или докато са съхранени в нашите системи или по друг начин под наша грижа, е абсолютно безопасна. 24ins.bg прилага политики в случай на такава ситуация и ще отговори на исканията за това в разумен срок.


Колко време съхраняваме информацията


Колко време съхраняваме информацията, която събираме от Вас, зависи от типа информация, както е описано по-подробно по-долу. След това ще направим всичко възможно, за да изтрием информацията или ако това не е възможно (например, защото информацията е била съхранена в архиви за възстановяване), ние ще съхраним сигурно информацията Ви и ще я изолираме от всяка друга употреба до момента, в който изтриването е възможно.


  • Информация за потребителските профили: запазваме информацията за потребителя до 90 дни след изтриването на профила. 24ins.bg поддържа тази практика поради следната причина:
  • В случай, че профилът на потребителя е бил компрометиран и целенасочено изтрит. 24ins.bg ще помогне за поддържането и възстановяването на данните, за да може проблемът да бъде отстранен.
  • Профилът погрешно е изтрит от потребителите. В такъв случай 24ins.bg ще може да възстанови данни за потребителите.
  • Различните системи за съхранение на данни и резервни копия имат различни политики за период на съхранение на информацията, като задържат информацията за максимум 90 дни. Например архивите за възстановяване на базата данни са кодирани, нарастващи и готови за възстановяване за 30 дни. Невъзможно е да изтриете потребителските данни в рамките на 1 минута от прецизно криптирани архиви за възстановяване.
  • Ако потребителят първоначално е поискал анулиране на профила си, но по-късно промени мнението си. Потребителят ще може да възстанови всички данни, в случай че даден профил отново се активира в рамките на 90 дни след първоначалното изтриване.
  • 24ins.bg може да запази някои от потребителските данни, ако е необходимо, за да се съобразим с правни задължения, да се разрешат спорове, да налагат нашите споразумения, да подкрепят бизнес операциите и да се продължи развитието и подобряването на нашите услуги. Когато запазваме информация за подобряването и развитието на услугите, предприемаме стъпки за премахване на информация, която пряко идентифицира конкретни потребители, и използваме само информацията за групово потребителско поведение, без да използваме лична и персонална информация.

Информация за промоции и маркетинг данни


Ако потребителите са избрали и са дали съгласието си да получават маркетингови, промоционални и напомнящи имейли от 24ins.bg, запазваме информация за маркетинговите предпочитания на потребителите, освен ако не сме поискали специално да ги изтрием. 24ins.bg съхранява информация, получена от "бисквитки" и други технологии за проследяване, за разумен период от време от датата, на която е получена тази информация.


ДЕЦА


Не събираме лична информация от деца на възраст под 14 години. Ако научим, че сме събрали лична информация на дете на възраст под 14 години, ще предприемем стъпки, за да изтрием информацията възможно най-скоро. Ако родители и/или законни представители на деца открият, че деца под тяхното настойничество са дали данните си на 24ins.bg, свържете се с нас на посочените адреси за контакт в настоящата политика. Ние ще изтрием информацията в най-кратък срок.


ВАЛИДНОСТ И АКТУАЛИЗИРАНЕ НА ПОЛИТИКАТА


Възможно е периодично да актуализираме своята Политика за защита на личните данни. При промяна в настоящата политика, на уеб сайта ни ще бъде публикувано съобщение, както и актуализираната Политика за защита на личните данни.


ДАННИ ЗА КОНТАКТ


АКО ЖЕЛАЕТЕ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС ПО ВЪПРОСИ, СВЪРЗАНИ С НАСТОЯЩАТА ПОЛИТИКА ИЛИ ЗАЩИТАТА НА ЛИЧНИ ДАННИ В 24ins.bg, МОЛЯ, СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС ПО СЛЕДНИТЕ НАЧИНИ: На имейл адрес: [email protected]


ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА СЪГЛАСИЕ ЗА СЪБИРАНЕТО, ИЗПОЛЗВАНЕТО И ОБРАБОТВАНЕТО НА ЛИЧНИ ДАННИ


ДЕКЛАРИРАМ:
Съгласен/а съм обработващия лични данни, при „Брокер Инс“ ООД, гр. София, ул. „Кърниградска“ 3, да събира, обработва, съхранява и предоставя законосъобразно, добросъвестно и по прозрачен начин личните ми данни, при изпълнението на задачи във връзка с предоставяне на услугата застрахователно посредничество, съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 и Закона за защита на личните данни.
Запознат/а съм от администратора – „Брокер Инс“ ООД, с правата ми като субект на данни:
1. Известни ми са данните, които индентифицират администратора, както и координатите за връзка с него.
2. Запознат/а съм с целите на обработването на личните ми данни, както и правното основание за обработването им.
3. Известен ми е срока, за който ще се съхраняват личните ми данни, както и критериите, използвани за определяне на този срок.
4. Известно ми е / уведомен/а съм за правото ми да изискам от администратора достъп до коригиране или изтриване на лични ми данни или до ограничаване на обработването им, както и правото ми да направя възражение срещу обработване и правото на преносимост на данните.
5. Предупреден/а съм, че предоставянето на личните ми данни е задължително / договорно изискване, необходимо за сключването на договор, както и евентуалните последствия, ако тези данни не бъдат предоставени.
6. Известна ми е възможността за оттегляне на съгласието ми по всяко време, без да се засяга законосъобразността на обработването въз основа на съгласие, преди то да бъде оттеглено.
7. Запознат/а съм с правото ми на жалба до надзорния орган, в случай на нарушаване на правата ми.
8. Запознат/а съм с възможността да упражня правото си на преносимост на данните към друг администратор, когато това е технически осъществимо.
9. Уведомен/а съм за правото си да направя възражение срещу обработване на личните ми данни, за целите на директния маркетинг, което включва и профилиране, доколкото то е свързано с директния маркетинг.
10. Известно ми е правото ми да не бъда обект на решение, основаващо се единствено на автоматизирано обработване.
11. Уведомен/а съм, че за изпълнението на договора ми, информация, свързана с личните ми данни, е възможно да бъде предоставяна на застрахователни дружества, както и на трети лица, само когато това е необходимо за осъществяване на услугите по застрахователно посредничество.
12. За всяка промяна на изискванията, ще бъда уведомяван от администратора незабавно.


По пощата: гр.София, „Кърниградска“ №3, 24ins.bg, за Длъжностното лице за защита на данните

Съгласявам се

С 24ins получавате

Сравнение по цена

Онлайн полица

Сигурен застрахователен брокер

Съвети при щета - 24/7

Правна защита на клиента

Програма 24ins +

calendar icon

години онлайн
застраховане

computer icon

51 743 обслужени онлайн
заявки от създаването на компанията

calculator icon

17 286 изчислени цени
последния месец

Клиентите за нас

За застраховката „Гражданска отговорност” на МПС

Застраховката „Гражданска отговорност” на МПС е задължителна за Вашия автомобил. Нейната цел е да обезщети имуществените и неимуществените вреди, които водачът на застрахованото моторно превозно средство е причинил при пътно-транспортно произшествие по негова вина. Обезщетенията са за пострадали трети лица и материални щети, собственост на трети лица. В това число влизат всички участници в движението, както и пешеходци, велосипедисти, щети върху други автомобили и недвижимо имущество. Собственикът на колата не получава обезщетение нито за материални, нито за нематериални щети.

Лимити (суми) на отговорност

Лимитите на отговорност, при които сключвате Вашата застраховка са предварително определени в Кодекса за застраховането. При определянето им се вземат предвид: вида на вредите и броя на увредените лица. Заради заложената рамка в закона - лимитите са еднакви за всички застрахователни компании.


Лимитът на отговорност е максималната парична сума до размера, на която застрахователят ще покрие вероятните претенции по Вашата полица.

Съгласно чл.492 от КЗ, в сила от 07.12.2018 г., задължителните минимални застрахователни суми (лимити) за всяко събитие са следните:


- за вреди на имущество

• 2 100 000 лв. за всяко събитие/произшествие, независимо от броя на увредените лица;

- за неимуществени и имуществени вреди вследствие на телесно увреждане или смърт:

• 10 420 000 лв. за всяко събитие/произшествие, независимо от броя на пострадалите лица.


„Гражданска отговорност“ на автомобилистите покрива отговорността на застрахованите физически и юридически лица за причинените от тях имуществени и неимуществени вреди на трети лица. За тях застрахованите отговарят съгласно българското законодателство или законодателството на държавата, в която е настъпила вредата.


24ins предлага най-изгодните застраховки на Застрахователните дружества, възможност да сравнявате цените им и да платите избраната от Вас застраховка сигурно и бързо – онлайн, в брой - на куриер или в наш офис, чрез банков превод, с платежна карта, с дигитален портфейл, с PayPal, ePay или Bitcoin.


Териториална валидност

Застраховката „Гражданска отговорност“ на автомобилистите е валидна за територията на България, за териториите на държавите членки на Европейския съюз и Европейското икономическо пространство, а също и за Андора, Швейцария и Сърбия.


В останалите държави от системата „Зелена карта“ се изисква едноименния сертификат. От 1 януари 2016 г. застрахователните компании го издават безплатно към полицата „Гражданска отговорност“ на автомобилистите.


Сертификатът е задължителен за: Азербайджан, Албания, Босна и Херцеговина, Македония, Черна гора, Украйна, Молдова, Турция, Израел, Тунис и Мароко.


Ние от 24ins ще Ви съдействаме напълно безплатно при завеждане на щета или при нужда от получаване на допълнителна информация на телефон: 0700 4 24 24, Вайбър, на имейл или на директния ни чат канал.


Сключване на застраховка „Гражданска отговорност” на МПС

Обикновено застраховката „Гражданска отговорност“ на автомобилистите се сключва за срок от една година.


За удобство на клиентите, застрахователните компании я предлагат и на разсрочено плащане - така че освен на една вноска, застраховката може да бъде платена на две или на четири вноски. Когато вноските на изплащане са повече от една, се отчита леко завишаване на цената.


Ние ще Ви напомним отново безплатно за изтичането на Вашата полица - по избран от Вас начин: чрез обаждане на мобилен телефон, чрез СМС или Вайбър съобщение, или на имейл.


Съветваме Ви, при сключване на застраховката, да изберете не само най-изгодната оферта, а и доказала се застрахователна компания, на която имате доверие.


Формиране на цена

Цената на застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите се определя най-вече от вида и техническите характеристики на моторното превозно средство: за леките автомобили и мотоциклети се взима предвид кубатурата на двигателя, за товарните автомобили – общото тегло на превозното средство, при автобусите и микробусите – броя на местата в кабината... Ценово определящи фактори също са наличието на други застраховки при един и същ застраховател, година на производство на МПС, регистрация на автомобила по населено място, възраст на водача, вид гориво на автомобила и други.


За чуждестранни лица е възможно да има завишение на цената на застраховката. Възможно е и тя да бъде отказана от страна на застрахователната компания.


Все повече застрахователни компании отчитат извършените от водача нарушения през последните години, като прилагат системата„Бонус-малус”. Целта на системата е да оскъпи полиците „Гражданска отговорност“ за водачите, които имат нарушения и са били виновни за пътни инциденти. Собствениците на коли, които нямат произшествия, получават намаление на цената.


По този начин се очаква бдителността на пътя да се увеличи за сметка пътно-транспортните произшествия.


Ако се случи ПТП

… или при друго застрахователно събитие, ние сме насреща.


Важно е да знаете, че е необходимо да попълните двустранен протокол при следните условия:


• и двамата участници в ПТП са съгласни чия е вината;

• няма пострадали и ранени лица;

• в ПТП са участвали само две превозни средства;

• и двата автомобила са в движение и щетите не са големи;

• не е увредено чуждо имущество, извън това на участниците в ПТП;

• никой от участиците в ПТП не е употребил алкохол;

• не сте самокатастрофирали.


!Задължително трябва да уведомите за събитието КАТ на телефон 112 и да впишете номера на обаждането в протокола.


!Във всички останали случаи следва да уведомите КАТ и да изчакате на място за издаване на протокол.


Новини и промоции

Въпроси и отговори

Трябва ли ми застраховка?

Решението за закупуване на застраховка е индивидуално за всеки.
Докато при задължителните застраховки, обвързани с отговорност, законът ни задължава да ги закупим - при доброволните, решението е единствено и само на човека или фирмата, която сключва застраховката.
Решението за сключване на застраховка е строго индивидуално и зависи до голяма степен от начина на живот, притежаваното имущество, притесненията и жизнения опит на човек. Ние не можем да вземем крайното решение за сключване на застраховка вместо Вас, но на 24ins.bg можем да Ви ориентираме от каква застраховка имате нужда, коя е най-добрата оферта за Вас, както и да съдействаме напълно през целия застрахователен период и след него.

Каква застраховка ми трябва?

Задължителните застраховки се сключват с цел да предпазим тези, за които носим отговорност, затова и наименованието им обикновено е свързано с думата "отговорност". Такива застраховки са: „Гражданска отговорност” на автомобилистите, застраховка „Трудова злополука”, отговорности на адвокати, архитекти, конструктори и други. Всеки, притежаващ моторно превозно средство или упражняващ някоя от изброените професии, е задължен, освен заради личната си отговорност и от закона, да сключва такава полица.
При доброволните застраховки отговорът на този въпрос е индивидуален за всеки.
Застраховка Автокаско ще Ви спести главоболията и загубата на време при евентуален инцидент или кражба на превозното средство.
Застраховка Имущество - помислете какво би могло да се случи с Вашия имот. Макар и по-редки, рисковете за собствениците на имущество си остават големи. Застраховката покрива рискове от пожар, кражба, земетръс, умишлен или случаен неприятен инцидент с недвижимата Ви собственост.
Медицинска застраховка за пътуване в чужбина - покрива непредвидени медицински разходи при престой или пътуване в чужбина.

Трябва ли да плащам застраховка Гражданска отговорност за кола, която не ползвам?

Задължението да поддържате валидна полици произтича от регистрацията на превозното средство. Независимо от това, че не ползвате превозното средство сте длъжен да поддържате валидна полица по „Гражданска отговорност” на автомобилистите. За да отпадне задължението да имате сключена застраховка, трябва МПС-то да е свалено от отчет, т.е. да е дерегистрирано или спряно от движение.

Къде в сайта Ви мога да намеря общите условия за застраховките ГО на всеки един от застрахователите, за които предлагате застраховки?

Застрахователите нямат разписани общи условия за всяка компания. Важат общите условия, издадени от Комисията по финансов надзор, в наредба 49 от 16.10.2014 година. Тази наредба можете да прочетете тук: https://24ins.bg/blog/news/go-obshti-uslovia

Може ли човек различен от собственика на лек автомобил да направи застраховка на свое име?

Полицата „Гражданска отговорност” на автомобилистите може да бъде сключена и от друго лице, но се издава на името на собственика по талон на автомобила.

В случай че през повечето време автомобилът се управлява от друго лице, в полицата то може да бъде вписано като "Обичаен водач". Като това не е задължително, за да бъде валидна полицата.

Какво мога да направя, ако имам автомобилна застраховка Гражданска отговорност, за която съм платил първата вноска, но не съм доволен от застрахователната ми компания. Мога ли да сключа нов договор с друга застрахователна компания и да започна да плащам на нея?

Можете да сключите нова застраховка „Гражданска отговорност” на автомобилистите, едва след като текущата бъде прекратена. Вариантите за прекратяване са: да изчакате 14 дневния гратисен период от датата на падежа на втората Ви вноска, след което на 15-тия ден, полицата автоматично се анулира от компанията. Другият вариант е да посетите офис на застрахователната компания и да поискате анулиране.

В какви случаи може да се прекрати действаща застраховка Гражданска отговорност?

Ако застраховката Ви е сключена при разсрочено плащане, компанията има право да я прекрати автоматично, ако не сте извършили плащане в законоустановения срок или т.нар. "гратисен период", който е 15 календарни дни от датата на съответната вноска.

Застраховката може да бъде прекратена предсрочно и при още два случая: при прекратяване или промяна на регистрацията на автомобила. Дерегистрация на автомобила в КАТ може да се извърши при тотална щета в следствие на ПТП или кражба или доброволно при бракуването му, като е необходимо да се върнат регистрационните талони.

Другият случай на предсрочно прекратяване е промяната на собствеността и регистрацията на автомобила в следствие на продажбата му. При продажба застраховката не се прекратява и всички права и задължения по нея се прехвърлят на купувача. Новият собственик е длъжен да уведоми застрахователя, да представи съответните документи (Договор за покупко-продажба и/или нов регистрационен талон) и има право да прекрати сключената от стария собственик застраховка без да посочва конкретна причина.

Какво да правя, ако съм загубил полицата си за застраховка Гражданска отговорност. Имам стикер на прозореца на автомобила, но ще има ли проблем ако ме спрат?

При проверка от органите на реда е препоръчително да имате у себе си зеленото картонче, което се издава заедно с полицата и стикера. Ако сте го изгубил е необходимо преиздаването му и подмяна на стикера.

Имам ли право на обезщетение по Гражданска отговорност в този случай - съпругата удари колата ми с другата ми кола, която тя кара. И двата автомобила се водят на мое име.

В този случай не можете да получите обезщетение по застраховка "Гражданска отговрност" на МПС. Ако имате застраховка Автокаско можете да заведете щета. Има вероятност ба дъде отказано обезщетение.

При щети от градушка, "Гражданската отговорност" покрива ли щетите?

За съжаление не може да се изплати обезщетение по „Гражданска отговорност” на автомобилистите при градушка. Покритието по „Гражданска отговорност” на автомобилистите е само при ПТП, което Вие или друг водач виновно сте причинили при управлението на автомобила и покрива причинените от Вас неимуществени и имуществени вреди на трети лица. За да се покрият щетите по автомобила и да получите обезщетение, е необходимо да имате сключена застраховка "Автокаско". Застраховката е доброволна и осигурява покритие при градушка и други природни бедствия, пожар, кражба на автомобила или оборудване в него, техническа повреда, вследствие сблъскване с друг автомобил или с други подвижни и неподвижни предмети на пътя, щети на паркинг и др.

Какъв е законовият срок за изплащане на щети по ГО?

Законово установеният срок за окончателно произнасяне по претенция по „Гражданска отговорност” на автомобилистите е до три месеца(чл. 496, ал. 1 от КЗ).

В какъв срок трябва да излезе решение по заведена щета по Гражданска отговорност?

По закон срокът, в който застрахователната компанията трябва да се произнесе по заведената щета, е 15 дни, след като са представени всички изискани от застрахователя документи. В посочения срок, застрахователят трябва да определи и изплати размера на обезщетението или застрахователната сума, или мотивирано да откаже плащането.

Ако рисковете по застраховката са по-големи, е възможно компанията да изисква допълнителни документи/доказателства за събитието и в следствие на това да се забави становището, като крайният срок не може да бъде повече от 3 месеца. При условие, че са необходими допълнителни документи, компанията е длъжна да Ви уведоми за това в посочения 15-дневен срок.

Съществуват ли законови лимити за стойностите на регрес по щети на автомобил?

В закона не са описани детайлни ставки за дължимото обезщетение по конкретен тип щета. Оценките биват извършени от вещи лица. Ако считате, че стойностите са неоснователно завишени, можете да депозирате възражение относно размера на оценката на вредите.

Какво трябва да съдържа възражението срещу застрахователя, когато не желае да изплати обещетение по ГО за неимуществени щети?

Възражението следва да бъде под формата на жалба, в която подробно да изложите своите съображения и в подкрепа на тях да представите писмени или медицински доказателства. Съветваме Ви да се консултирате с адвокат, по възможност специализиран в Застрахователното право.

Защо ми се отказва застраховка ГО?

Съществуват различни причини, поради които може да ви бъде отказано сключване на „Гражданска отговорност” на автомобилистите.
Възможно е да сте определен като "рисков клиент" от съответната компания или да сте в нейния "черен списък". Обикновено това са клиенти с регистрирани голям брой и размер причинени щети или такива, които са собственици на голям брой автомобили.
Друга причина е към момента да имате валидна и/или не прекратена полица към друга компания и в този случай е невъзможно да ви бъде издадена нова полица. Необходимо е да посетите компанията и да подадете молба за прекратяване.
Ако автомобилът се управлява основно от чужденци, също е възможно да не Ви позволят сключване на ГО.
Съветвам Ви да проверите всички обстоятелства или да поискате информация от компанията или посредника, който Ви отказва.

Защо съм включен в някакъв черен списък на Гражданска отговорност?

По различни съображения застрахователните компании завишават цената на застраховката „Гражданска отговорност” на автомобилистите като добавят процент на индивидуален риск на собственика.

Мога ли да направя застраховка Гражданска отговорност на лек автомобил с чужда регистрация в Българска застрахователна компания?

За автомобили с чужда регистрация, които няма да се регистрират в България, е необходимо да сключите Гранична застраховка. Тези застраховки се сключват само директно в офисите или централите на застрахователните компании без застрахователни посредници. Срокът им е от един до три месеца.

Какво да правя, ако се прибирам от чужбина, а застраховката ми Гражданска отговорност е изтекла?

Можете да сключите Гранична застраховка при местен застраховател в Германия. Валидността и е около 1-3 месеца, но цената и е сравнително по-висока от тази на стандартната „Гражданска отговорност” на автомобилистите.
Друг вариант е да поръчате стандартна „Гражданска отговорност” на автомобилистите от България, която да Ви бъде доставена по куриер в Германия. Можете да я поръчате онлайн, като се изисква предварително банково плащане на полицата и разходите за доставка.

Гаранции за сигурност

Доказан професионализъм

+над 13 години успешно присъствие

+над 100 000 обслужени частни лица

Когато има проблеми, ние сме на линия

+телефонен номер за съдействие при ПТП

+онлайн помощ

Сигурност и защита

+SSL защитена връзка - 128 bit криптирана връзка

+Verified by Visa технологии

Прозрачност

+Лицензиран брокер с решение на КФН N 499-3Б от 21.07.2006г.

+лиценз за оператор с лични данни по ЗЗЛД

Моля, изчакайте